Tgce80 Merhaba arkadaslar bebegım hem gazlı hem de kabız kakasını ılacla buz yaptırıyoruz daha once bıo gaıa aldım ama cok memnun kalmadım cok kucuk yanı baska onerecegınız ıyı gelen marka var mı sart mı kullanımı