Güzel anneler merhaba… Bilgisi olan yazabilir mi lütfen.19 aylık kızım var bir haftadan fazladır kusuyor sürekli değil genelde gece yada sabah uyandiginda su isyiyor içip kusuyor sürekli doktora gidiyoruz hicbisey yok diyor serum yemekten heryeri iğne izi oldu. Bu konuda bilgisi yasanmisligi olan varsa lütfen yazabilir mi kafayı yemek üzereyim. Kızımı 5 yıl sonra tüp bebekle kucağıma aldım çok korkuyorum bişey olmasından.