Gzm17 Kızlar beyaz kıyafetlerimi ne yaptıysam bir türlü beyaz olmuyor yeni eski bütün beyazlarım gri çıkıyor çamaşır suyuna basıyorum yıkarken bile çamaşır suyu koyuyorum hala aynı gri biktim artk neden oluyor böyle makineden mi anlamadım
Limonlusu Gzm17 çamaşır suyu da bazen grileştiriyor. Beyazlar için olan leke çıkarcılar var onlar etkili oluyor
mervemir- Gzm17 sadece beyaz atarım gri hafif sarı krem asla olmaz, ariel aqua pudra kullanıyorum 60 derece 800 devir bembeyaz çıkar çamaşırlarım ne çamaşır suyu nede başka bişey yani
anataraf1leoparbenim Beyazları sadece beyaz lafla mı yıkıyorsunuz yoksa sarı vs de atoyırmusunuz beyazlara ?
anataraf1leoparbenim mervemir- çekme olmuyormu 60 derecede ? Bende hep 60 kullanıyordum çekme ve çürüme meydana gelmeye başladı artık 40 • de leke programıyla yıkıyorum eşimin tşörtleri felan düdük gibi kaldı 60 da ariyel bende aynı deterjanı kullanıyorum
anataraf1leoparbenim Ozon yapıyor canım çok ozon kullanmanı tavsiye etmem onun yerine Venish kosla gibi markalardan yada domestos aspirix gibi ağartıcılar denemelisin
mervemir- anataraf1leoparbenim aaa hayır hiç çekme olmadı beyaz tişörtler atletler hep 60da yıkarım hiçte çürüme zarar vs gelmez makineniz yeni mi?
anataraf1leoparbenim mervemir- yeni canım 3 yıllık aslında makinemden çok memnunum makinem çok güzel temizler ama bilemiyorum ben 60 ın yararını göremedim pek hatta pişmanlığını duyuyorum zaman zaman
anataraf1leoparbenim mervemir- 50 derece yok o olsa 😂😂 girdiler 50 yi atlamış 20 30 40 60 70 90 diye çıkıyor 😃😂
balkzm Gzm17 çamaşır suyu kullanmayınız, çünkü sarartma yapıyor,ben asla kullanmıyorum,ve çok yüksekte yıkamayın 90da değilde 70de yıkayıniz,çok sıcak su çamaşırları pişiriyor,ve estiyor bı iki yıkmada
eserekli_kiz11 Gzm17 camasr suyu koyma o hemen rengini aliyor koslanin beyaz olanlari var ondan dene bi