Merhaba bebeğim doğdugundan beri emmiyor 3. Günden itibaren süt sağıyorum. Arkadaşım biz hastanedeyken kiwi marka getirdi koşa koşa hiç sıkıntı yaşamadan sagdim sütümü. Sonra tekli zor oldu benim için yine aynı arkadaşım 🤲 lansinoh marka 1 kez kullanılmış çiftli elektrikli pompa getirdi bana. 50 günlük olduk bugün pompa hiç arıza yapmadı fakat makine için yaptığım masraf 500 ü geçti walfler patladı. Diyafram kendini saldı. Meğer o parçalar ayda 1 değişmeli imiş. Hal böyle olunca aldım. Ama bir daha aynı sorunlar olursa diye arkadaşımda mamajoo var 1 yıldır kullaniyor gittim onu denedim. Aynı süt miktarini aldım.
Demem o ki tüm makineler aynı sadece lansinoh 2 dk daha erken çekim yapıyor. İşlem kısa sürüyor ama her şey sağlamsa.
Kiwi marka bir tık göğsümü acıttı. Ama en başında acıyor zaten.
Süt arttırıcı olarak e bebek biralari , süt arttırıcı anne çayı , sıcak çay, dereotu, tahin denedim. Tahin ve dereotu işe yarıyor.
Eğer uykusuzsan 1-2 saatlik uykudan bahsediyorum. Süt azalıyor. Gece de 4-5 saat uyuduysan süt 10,20 ml arası artıyor.
Şu an sadece anne bebek çayı , dereotu ve tahin yemeye çalışıyorum ama uyku hak getire.
Süt sağ ve uyumaya calis bebiş gazlı değilse benim gibi 🤗 her soruyu sorabilirsin. Baya tecrübelendim ben