Deniz3520 Kızlar merhaba bebeğimizin kafası çok güzel yuvarlaktı 3 AY 14 günlüğüz çok az arka kısmının bi yerinde düzlük oluştu kendiliğinden geçer mi ? Kafa yastığı kullanıyorum sırt üstü yatarken gece de bir sağa bir sola yatırıyorum ama biraz endişe ettim
Asiyedgru Deniz3520 benim bebeğim de 2 aylık doğduğundan beri hep aynı tarafa yatıyor kafa yastigi bende kullanıyorum ama rahatsız oluyir hep aynı tarafa yatmak istiyor sekili değişir diyorlar bakalım
kivancsmom Deniz3520 boynunu tutusu nasil ondada egrilik var mi ona dikkat edin tortikollis var benim bebegiminde kafa sekli etkilendi
Deniz3520 Asiyedgru Düzelir miymiş peki doktora sordunuz mu nasıl olacak ben uyurken her emzirme sonrası bi sağ bi sol yapıyorum siz ?
Deniz3520 kivancsmom Yok şükür arkası da normal de çok azıcık yuvarlak kısmının bir bölümü biraz düz gibi oldu belli belirsiz nasıl önlem alabilirim diye yazmak istedim