Arkadaslar kızım öksürük ve grip. Ateş vs olmadığı için doktora götürmedimde evde sıcak süt yapıp içirsem bi faydası olurmu acaba? Suaan kızım 19 aylık ve hiç süt içirmedim. Sakıncası olurmu . Yada faydasını görürmüyüm veriyimmi ? Ne önerirsiniz yada evde doğal yöntem olarak