neslihanyildiz aynıyız sizinle öncelikle kocaman bir maşallah bebişlerimize 🧿 oğlum da bir öğünde bir çay bardağından çok daha fazla yiyor, örneğin kahvaltısı bitiyor ama daha da yemek istiyor üstüne meyve veriyorum salatalık veriyorum lor veriyorum dahada. Toplam 3 ana öğün yapıyor ama kahvaltı ve akşam yemeğinin yanında meyve yiyor genelde bir de ara öğünü oluyor o da meyve çünkü meyveyi çok seviyor. Şimdi kahvaltının yanında üzüm ve muz yedi öğlen yemek yer ara öğün şeftali veririm akşam yemeğinin üstüne doymadığı için karpuz ya da kavun veririm mesela. Kakası bazen sert oluyor bazende normal o yüzden lifli meyve vermeye çalışıyorum.