Delice_zeytinn 15,16 aylikken basladi.. ilk yogurdu sade verdim sonra ekmek iciyle verdim, yemek sularini ekmekle vermeye basladim tatsiz tuzsuz seyleri yemedi, kasik cok bulanti yapti elimle verdim, muzuda ezebildi yumusak olanlarindan,aptamilinn kasik mamasini cok sevdi elmali tahilli olan yutmayi ogrendi,, ekmegi damaginda yumusatip yemeyi ogrendi, tek taneli olan seyler cok kucuk oldugu icin direk bogazina kacti onlara gec basladik pirinci pilav olarak yemez ama havuclu pirasali sulu yapinca yer, pankek yumusak yapinca yedi, taneli corba yemedi, simit kreker cok gec yedi. Ogurme refleksi ne zaman gecti ozman yemeye basladi ben ne yapsam olmadi boguldu, belli bi aydan sonra yavas yavas geciyor, suan 2 yas kuruyemis yemedi, yiyebildigi seyler dolma,tavuk,patates,kofte,kabak, sulu yemeklerin hepsini ekmekle yer..yumusak poğaça,kek yutmasini ilerletmisti..