Zehramay Kızlar merhaba ben sezeryan oldum 15. Günümde kanamam kesildi artık 4 gün önce kırkım çıktı ama dünden bu yana kanamam war sizde oldu mu böyle bir şey kırk çıktıktan sonra dewam ediyor mu yani bitmişti benim çünkü
Silasel 40 kanaması derler canım ama genelde 40ımız çıktıktan sonra olur. Adet kanaması gibi ama daha kısa süreli ve pıhtılı oluyo
Silasel Zehramay o adet kanaması değil kırk kanaması o bittikten sonra tekrar kanama başlarsa adet kanaması o olur