Emir0_ Her gün ev süpürüyorum, toz alıyorum, yerleri siliyorum bunlar bende takıntı haline geldi gün içinde ev silinmediyse asla uyuyamiyorum. Kızım da benden gore göre eline ıslak mendil alıp yer siliyor 😂
2 günde bir çamaşır makinesi kesin çalışır asla biriktiremem.
Ütüyü de haftalık yapıyorum.
Hafta bir camlar silinir.
Mutfağım çok güneş alıyor 12 gibi tamamen evin içinde oluyor güneş o yüzden kahvaltıdan sonra akşam yemeğini yapıyorum yemek yapıldıktan sonra dolap kapakları içli dışlı silinir.
Mutfak balkonu günde belki 3 kez yıkıyorum feci tozlaniyor.
Tuvalet banyo her sabah yıkanır.
Başka aklıma gelmedi valla 😂