Minikpasam eymenim1405 iki bacaktan yapıldı ateş falan olmadı sadece ağrısı olur diye gece uykusuna girmeden önce calpol verdim
Rukiye_Meryem eymenim1405 iki bacaktan yapılıyor ilk iğnede hiç ağlamadı ama ikinci iğneyi yaparken baya ağladı. O gün baya huzursuz oldu biraz ateşimiz oldu ama çok değil bende 2 defa calpol kullandım
Maviyesil121212 eymenim1405 2 bacaktan yapıldı ilkinde ağlamadı 2. De biraz mızladı. Çok bi huzursuzluğu olmadı ateşimiz de olmadı o yüzden herhangi bir ilaç vermedim
sedaykn Karma aşı ateş yapabiliyor bazı bebeklerde. Bizde ilki ateş yapmıştı ama bu yapmadı çok fazla huzursuz oldu ilk gün o kadarla atlattık
Kelebeksever Bizim birdr ucretli menenjit asisi vardi bu ay. Toplamda 3 tane vurulduk :( ates olmadi. Ama ilk defa bu kadar huzursuz oldu. Hickira hickira agladi yavrum. Calpol vermek zorunda kaldim. Zor susturduk. Tum gunu miz miz gecirdi.
Kelebeksever Maviyesil121212 menenjit iki grup var A ve B grubu diye. A grubunu 2. Ayda basladik. B grubunada 3. Ayda basladik. 3er doz olcak :(
Ela07 eymenim1405 bizim rota karma aşı ve zatürre aşısı yapıldı aynı 2. Aydada böyle oldu rota ağızdan diğerleri bacaktan bilşyosunuzdur zaten Ayda sadece 1 gün ateş yaşamıştık bu sefer dün olduk aşıyı 1 2 saattir 36.4 36.5 Peri görebildik hep 37lerdeydi çok şükür düştü artık
Ela07 nesli3310 valla benim bildiğim bebeklik olarak 2 yasına kadar ama her ay değil tabi mesela arada 4 5 olmadığı var sonra bide 1 ve 8. Sınıfta var sanırım tetenoz olması lazım onlar
Bora_Mom nesli3310 bize sağlık ocağında 6.ay aşıları 1 yaş ve 1.5 yaş kaldı dedi sonra var mı tam bilmiyorum okul cagindakiler dışında
Bora_Mom eymenim1405 2bacaktan birde rota olduk iki gün atesimiz oldu bizim Şimdi de huyu suyu çok değişti sürekli mizmiz ağlayan bir bebek oldu uykusu karıştı çok :/
Maviyesil121212 Kelebeksever bize doktorumuz söylemedi menenjit aşısını yaa geç mi kaldık :( rotayı söyledi ama menenjitle ilgili bilgilendirmedi
Kelebeksever Maviyesil121212 bazi doktorlar erken onermiyormus canim belki sizin doktorda oyledir. Bizim doktor onerdi. Yaptirdik bizde. 3 doz vuruluyor ve tel dozu 400 tl b grubunun a grubuda 250 tl.