_anne_ Kızlar 2 gün oluyor doğum yapalı aşırı şiştim ayaklarımı hissetmiyorum resmen nasıl geçer neler yaptınız
Fatmadurmus _anne_ kahve iç sade nescafe iç bol bol hafif yukarda durcak gibi uzat bacaklarını bi süre korkunç şişiyo malesef
Deletedmom_54 _anne_ kullandığın ilaç yapabilir bana alerji yapmıştı çok kötüydüm şişliğin peşine öksürük nefes darlığı da eklenmişti kontrol et kendini ona göre ilaçlarına bakarsın
parasetemolla _anne_ doğumdan sonra 10 günü bulmuştu benim ödemlerimin gitmesi benimde ayaklarım çok şişmişti
_anne_ VERA19 Yürüyüş diyorlar yürüyünce daha çok şişiyor gibi . Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için
lolaa _anne_ booooooollllca su.boolca ama . 25 kilo aldım hamileliğimde 14 kilosu ödemdi.ekmek vesaire yememeye çalış bi hafta on güne geçiyo sakın endişelenme öyle kalmıyor
Sema_arya_linda17 _anne_ doktorum bana 10 gün boyunca şişlik olmasın diye varis çorabı giydirdi doğumdan sonra ve minimum derecede şişlik oldu tavsiye ederim
sutlukahve _anne_ bende öyleydim doğumdan Bi geldim ki 78 kg ödem çok topladım sonra Bi baktım 66 oldum 1 hafta sonra tartildim 62 iki oldum sonradan kendi çabalarıyla 56 düştüm ama ben ilk iki hafta günlük 5 litre su bitirdim girdim çıktım hep ictim
lolaa _anne_ şöyle söylim bnm yüzüm falan iki katına çıkmıştı.bi süre sonra o gidiyo tabiki tamamı gitmiyo bi kısmı kilo olarak kalıyo ama yinede ayakkabın terliğin ayağına oluyor öyle söylim 😊😊😊😊
Sema_arya_linda17 _anne_ doğumda giydirmediler mi size varis çorabı ben doğuma girmeden giydim eve gelene kadar durdu eve gelince yıkayıp tekrar giydim 10 gün sadece gece yatarken çıkartacaksın dedi doktorum
_anne_ sutlukahve Çok serum yedim dediğiniz gibi ondanda olabilir bacaklarım vücudumu taşıyamıyor artık