Elika00 Dün bebeğime tarhanalı krep yaptım 6.5 aylık. Kaka yapmadı. Doğduğundan beri hergün düzenli yapar. Tarhanadan mı oldu acaba ? İçine zeytinyağı da koymuştum aslında ama. Bugün tekrar verecektim vermesem mi bilemedim ne yapayım
NurY Elika00 yediği başka bişey varsa onu da düşünün ama krep yapmış olabilir , altı aylık henüz cok minik bağırsakları normal sindirememis olabilir kayısili bir ara öğün yapın direkt kakasını yapar
Elika00 NurY yok dün kahvaltıda sadece krep verdim sonra hep anne sütü aldı. Bugüne kadar hep püre yedirmiştim ama belki de sindiremedi doğru söylüyorsunUz. Bugün kayısı vereyim teşekkür ederim