Bu ara hastayım kızlar hastaneye gidiyorum emziriyorsun bişey veremem parol yazıyor gönderiyor ama ben hala kötüyüm hemde daha da şiddetleniyor öksürük boğazda iltihap , idrar yolu enfeksiyonu ne yapacağımı sasirdim artık emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum o derece ne için gitsem emziriyorsun olmaz ya ben nasıl iyilesecegim o zaman ciğerlerim çıktı öksürükten iltihaptan midem kalkıyor