esgc Merhaba bebeğim 4 ay 13 günlük sezeryanla Doğum yaptım dikişim hala kırmızı ve şişikti bugün de fark ettim ki dikiş yerim de sivilce gibi bir kabarcık olmuş içi de kan dolu? Bu saatten sonra dikiş açılabilir mi
Efenin_annesi esgc sezaryenle doğum yaptım. Bi ay 14 gün oldu. Dikiş yerim belli bile olmuyor. Bence bi terslik var doktora gösterin
Dorukmustafa Kendinizi zorladınız mı ağır mı kaldırdınız genelde zorlanınca kırmızılık oluyor bildiğim kadarıyla