Bizde yoktu ama doktora güneşe çıkınca bebeğimin gözü aktı dedim. Teşhis için çok erken daha küçük dedi (2 buçuk aylık) altıncı ayda tam belli olur dedi. Ama yine akıntı olursa baş parmağınızla gözün dibinden buruna doğru masaj yapın yenidoğanlarda tıkanıklık olabilir dedi. Ağlarken yaş geliyor ama sadece güneşte akıyor ben de masaj yapmadım 🤷🏻♀️