Kızlar benım sorunum şu… bebeğim 20 aylık ve sabahları eğer uyanıp o uyanmadan 5 gibi süt vermezsem erkenden saat 6 olmadan uyanıyor ve güne merhaba diyor.. eğer süt verirsem 7 yada 7 bucuga kadar bazen uyuyor.. bu yaşlarda hala bu durum normalmi. Acıktıgındanmı istiyor bunu yoksa alıskanlıkmı.. bi fikir verseniz😒