Bebeklerin kusması çok normal bi olay. Ayrıca bu kusmada hiç bir şey yok. Bazen bebeğim emdiği tüm sütü kusuyor. Bebekler fazla sütü kusarmış.
Eğer ki sürekli kusup, kilo alımı olmuyorsa bebekte bi rahatsızlık olabilir. Ama bu fotoğraftaki endişeleneceğin bir şey değil. Kalbini ferah tut.