Gunsss bizim tobb hastanesi ile anlaşmamız olduğu için hastaneden yaptırmam gerekiyor bebeğimin takiplerini umarım ben de siz gibi memnun kalırım 😌 bazı doktorlar kendi muayenehanesinde gösterdiği ilgiyi hastanede göstermeyebiliyorlarmış umarım böyle bir şey yaşamayız 🥰 ayrıca çok teşekkür ederim cevaplarınız için 🌸