31+3 te dogan ikiz kizlarim var. Kronolojik 2 ay 15 günlükler duzeltilmis 17. Kizlarimdan biri cok gazli. Sanki vucudu gaz uretiyor. Kolik degil ama gaz cikarirken agliyor, aci cekiyor. Bu durumu yasayan premature anneleri var mi? Ne zaman gececek bu gaz sorunu. Yiprandim, bebegim uyumakta gucluk cekiyor.