canankagan 3 aylık bebeğimin. Sol ayak baş parmağında kızarıklık var sanırım tırnak batması var :( ne yapsam iyileşir
Busra_123 Canım benim bebegimde de aynısı oldu. Eczaneden krem veriyorlar. Günde 3 kere sürdüm. Geçti 2 günde