Atak haftası olabilir, gazı olabilir , diş çıkarırken sürekli emmek isterler anne sütünün ağzı kesici özelliği car derler belki o şekilde rahatlıyordur o aylarda sanırım kaybetme korkusu zirvede oluyor yanlış hatırlamıyorsambi çok sebebi olabilir umarım bi an önce toparlar 🙏🥰