Merhaba. Kaç günlük annesiniz bilmiyorum ama neredeyse 15 gün sürdü benimki de. Lansinoh tüp şeklinde olanı kullanmıştım yumuşattı, yara gitmeye başladı ama her emzirme sonrası unutmadan sürdüm. Bir de emzirme sütyenine göğüs pedi öneririm. Kıyafete sürtünmezse daha çabuk iyileşiyor. Kayınvalidemlerde kaldığımdan hava aldırma şansım olmadı. Çok zor birşey, dişlerimi sıkmaktan kırılacak sanmıştım. Allah yardımcınız olsun 😢