Brns aaa aynı benimki gibi. Dün öğlen birka ctane çıktı benimkinde. Akşam daha da arttı. Bugün simlex jel aldım böcek ısırığı gibi dediler de. Birde geçen kedi getirmiştik beslemeye her yeri pireydi oda da pire buldum. Ona bağlıyorum. Bakalım pazartesiye kadar geçmezse götüreceğim doktora. Şimdilik jeli kullanıyorum öğleden sonra başladım