Bilgeefe02 balamir_ saatte bir emzirmeye çalış bende 2 saatte bir emziriyordum sarılık vardı doktor saatte bir emzir dedi altını falan aç o şekilde uyanır belki
Farahzeynep balamir_ yenidoğanlar çok uyur, üzerine sarılıkta eklenince full uyurlar, bezini falan aç uykusu gitsin, emzir. İlk 1 ay 3 saatte bir emzirmen lazım. En azından sarılık geçene kadar 🙄
idilinannesi balamir_ canım bebeğim 35+4 te 2 kilo doğdu aynı şeyi bende yaşadım üzülme bişey olmaz benim kızımda 2 ay boyunca hep uyudu gündüz gece sadece aksamları yarım saat uyanık kalıyordu 2 ay boyunca 2 saatte bir sürekli emzirdim ne yaparsam yapayım uyanmıyodu uyurken emiyordu sonra düzeldi başladı kendini açmaya uyanık kalma süreleri uzadı 2 aydan sonra çok az sarılığı kalmıştı oda düzeldi
balamir_ idilinannesi mama takviyesi yapsam olur mu? Doyuracak kadar sütüm yok sanki su anda. 5.günümüz
idilinannesi balamir_ bilmiyorum canım ben hiç mama vermedim anne sütüyle düzeldi şuan 1 yaşında ama bence sütün ona yetiyodur ilk zaman emmek isterler sürekli daha 5.günün bol bol sütün olur ben hiç süt attırıcı bişey yiyip içmedim yani o kafada olmadım
Kelebek88 balamir_ daha 4 gunlk sariliktan canm..yarim saatte bi kaldirip emzir.bide sicaklarda var aman bol bol emzir..iki saat garibim nasl dayansn..