AlmiraninAnnesi11 2 ay 22 günlük bebeğim uyumamak için ağlıyor çok uykusu var farkındayım ama uyumuyor konuşuyor kendi kendine sohbet etmek istiyor. Ağlıyor. Napıcam var mı bilgisi olan
bsratetik AlmiraninAnnesi11 valla ben genelde doğumdan beri kundağa alıştırdım bazen kundaksız uyutmaya çalışırken ağlama krizine giriyor biliyorum çokta uykusu var belli oluyor gözünden hemen kundak yapıp ayağımda sallıyorum hemen uyuyor