Merhaba kızlar idrar yollarım enfeksiyon kapmış doktor bu ilacı yazdı 2 aylık bebeğim var ve sadece anne sütüyle besliyorum süte karışır dedi eczanedeki kişi prospektüste de öyle yazıyor kullanmaya korkuyorum açıkçası. Kullanan var mı ne gibi etkisi olur ki bebeğime ?