Oğlum 16 aylık oldu ama hala işaret parmağı kullanmıyor ve bazen değişik parmak hareketleri yapıyor. Mesela oyun havası oynarken parmak şıklatma hareketi yaparız ya ona benzer bişey yapıyor sol eliyle, emzirirken farkettim bunu da. Bir de küsme işareti yaptığını farkettim. Tuhafıma gitti. Birşeyleri işaretle göstermiyor hiç. Ne zaman işaret parmağı kullanır acaba. Göz kontaği, adına tepki vermesi, çocuklarla oyun oynaması bunlarda sorun yok. Ama bazı el hareketleri tuhafıma gittiği için sormak istedim.