yuzoniki45 5 günlük bebeğimin bezinde pembe-kırmızı lekeler oluyor. Normal mi ? Başına gelen var mı ?
Dileksadan yuzoniki45 bebeginiz kızsa eger anneden gecen hormondan sebep bezinde pembe lekeler var ama erkekse eger bu konuda pek bilgim yok doktorumuz bize öyle demisti
gulsahkinay Beslenmemekten oluyor sağım yapıp şırıngayla doyurun mama ile besleniyorsa da aynı şekilde yapın
yuzoniki45 Çok güzel bir şekilde emiyor, sütüm güzel geliyor, kakası normal. Göğüs pompası aldım ama alıştırma emmez diyorlar
Bebegimm1 yuzoniki45 emzirme bittikten snra gogsunuzdeki kalani sagip cay kasigi ile bebeginize verin
eceninannesizehra yuzoniki45 benim kızımda da oldu hem bebek hemşiresi hem cocuk doktoru endişelenme gayet normal kristallenmeden kaynaklı sen emzir o kendiliginden gececek dedi 1-2 güne gecti takip edin yine de
Sibeldfnelz Benim kızımda da olmuştu o zaman doktora götürdüğümde kristallenme olmuş idrarında aç kaldığı için oluşur sütün yetmiyor demişti gercekten sürekli emzirmeme ragmen hem kilo kaybı vardı hemde bu kırmızı lekeler mama takviyesine başlayınca geçti
Kubrayusaberk 6 gün önce dogum yaptım kızımında bezinde olmustu simdi öle bisey yok sık sık emzirin oglumda da olmustu yetersiz sıvı alımı demişti doktor..