Bebeğim 6 aylık ve ek gıdaya yeni yeni başladık emmede uyumak alışkanlığı şu sıralar, disardayken karnı toksa pusetinde uyur kalır , 12 gün sonra Kız kardeşimin kınası ve düğününde abiye giyeceğim bu sırada abiyeye çıkarmam zor olacak ,bebeğim biberonda anne sütü icer mi nasıl beslemeliyim bebeğimi bugüne kadar hiç mama vermedim mama nasıl hazırlanır bilmiyorum bile panik oldum şimdiden, abiyeyi çıkarıp emzirsem düğün burnumdan gelecek saç baş bozulacak tesettürlüyum , yardımcı olabilecek var mı önerisi olan , abiyeye olabildiğince geç giymeyi düşünüyorum