Alya_pakir
Geçen seneye kadar acayip para harcayan biriydim. İşin tarafı paramda hiç bitmez.
Dolabımda hiç giymediğim kıyafetler var hala.
Bir gün bir video çıktı önüme 2 kardeş tek ayakkabıyla okula gidip geliyorlardı. Çok ama çok etkilendim
O gün dedim ki ben napıyorum böyle. Yarın nolcağımız belli mi ? alıp giymediğim kıyafetler ayakkabılar okadar fazlaki sığımıyor dolaplara bazalara hatta annemin evinde bir dolabım var hala. Ne gerek var dedim. O günden beri birikimimi yapıyorum. Bide kızımız oldu. Çok şükür müsrifliyi bıraktım. Şimdi kızıma alıyorum bişeyler. Ama kendime ihtiyaç olmadığı sürece almıyorum. Onun geleceği için biriktiriyorum damlaya damlaya göl oluyor gerçekten
( not kendi işimi yapıyorum )