minik_kusul merhaba öncelikle.. ben kızım 9 aylıkken ikinci kızıma hamile kaldım. Beni en çok üzen onu nasıl bırakıp hastaneye gidip bşr gece doğum için kalacağım diye kendi kendimi yedim bitirdim 9 ay boyunca üzüldüm. Üstelik emziriyordum 4 aylık hamile iken mecbur sütten kestim.
Hem kusuyordum, hem emziriyordum.. birden kendime dur dedim, karnında ki senin evladın. Hep ilk çocuğa odaklandım çünkü. Sütten kestiğim zaman günlerce ağladım yine karnımdaki bebeğe zarar, velhasıl artık iki çocuk annesi olacaksınız inşallah öncelikle bunu kabul edin.
Şimdi bir kızım 28 aylık diğeri 9..
büyüdüler bile..
ihtiyaçları aynı bir kere zor ama İnanın zorun kolayı..
İkisinin de altını değiştiriyorum kardeşini kıskanmıyor gel seni de kucağıma alayım diyorum gel sana da yedireyim sende benim bebişimsin diyorum..
şimdi kardeşine sarılıyor öpüyor elini bir şeye attığı zaman hayır o zararlı diyor..
Tanımadığı biri kucağına aldı mı kardeşimi ver diyor..
Hatta geçen bayram babam bana ve büyük kızıma harçlık verdi büyük kızım direk ama dedee kardeşime dedi onun yok dedi öyle sevindim ki sahiplenmesine..
Bir arkadaşım çocuğu okula başladı ikinci çocuğu oldu,biri okumayı vs öğrenmeye çalışıyor diğeri emmek göğüste kalmak istiyor biri altını değiştirince büyük çocuğu iteliyor okula gidince bile ağlıyormuş beni gönderiyorsun kardeşimi seveceksin diye..
Öncelikle sağlıklı olsun kardeşini çok sevsin diye dua edin, kabullenin,işiniz zor iki bebeğiniz olacak ama inanın sevgiyle büyütünce birbirine can oluyorlar.
Şimdi dönüp baktığım da inanın çok yorgunum ayağımın altı sızlıyor. Ama sabah büyük kızım kardeşine günaydın ablasının ömrü diyor ya geçiyor😍
Herşey güzel olacak güzel anne.. biz kadınlar çok güçlüyüz en güzel şekilde bakarız 🌺
Tek çözüm idare edebilmek, kıskanmasına fırsat vermeden büyütmek 🌸