8 aylık prematüre bebegim var kilosu iyi gidiyordu fakat hareketlendiğinden beri az kilo almaya başladı ek gidaya başladık çoktan emiyorda ama doktorumuzun tavsiyesiyle mamaya başladık sma olan mamayı aldım ama içmiyor sevemedi ne yapabilirim mamayı degiştirmeliyim aptamilde denedim onuda sevmedi bebelacı içiyor ama ne kadar iyi onuda bilemedim siz neler kullandınız yada nasıl sevdirdiniz anneler