oglumuz01 Nolur Bi çözümü yokmu kucağımda pış pış denedim ama illa emecek olmuyooorr sürekli uyanıyor emmeyince ağlamak istiyorum
isimsizanne1 Atak ya da diş dönemidir o yüzden sizi istiyordur emzirin ah bazı anneler öyle muhtaçki emsin diye , geçer hepsi benim oğlumda 7 buçuk aylık hep hanında emzirip yatırırım öyle uyur başka uyumaz sma geçicek illa ki o zaman çok özleriz bı günleri