Gumusmomy Aha ben gibi pimpirikli bir anne daha 😣 ilk kez mama verdiğimde oğluma 2aylıktı 2. Çekişinde tıkandı ve köpük halinde kustu . 3gece beşiğinin yanında oturarak uyukladım . Ha doğduğu günden 5. Sya kadar karı oturur pozisyonda uyudum görebileceğim hizada olayım diye 😅 Rabbim şifa versin onları korusun analık zor . İlaç ciğerine kaçsa öksürme ,gıcık halinde devam ederdi . Öksürme refleksi sonuçta hayati bir önem taşıyor ,yanlış birşey varsa atmaya çalışırdı bu şekilde. Ateşini sürekli kontrolde tutun . Calpol 4saat ara ile kilosunun yarısı kadar verdiğinizde etkili olur . 6kg için 3ml.10kg için 5ml gibi . Şırıngayımaniden bastırmış olabilirsiniz dilinin altına enjekte edin böylece direk boğazına kaçma ihtimali kalmaz.