Acemimom1 Çocuğumda ciddi bir gaz sancısı başladı 21 günlük şuanda ama içim gidiyo görseniz böyle bir sancı yok. Sanki 15. Günde başladığım d vitamini yaptı gibi geldi bana. Tecrübe eden var mı?
Morningstar Acemimom1 yapmaz d vitamini kullanmak önemli onu bırakma canım bebeklerde 3. Hafta ile gaz sancıları başlar zaten
puffthemagicdragon Acemimom1 hangi marka? D-vit çok gaz yapmıştı. Ocean kullandık, geçti. Tavsiye ederim
Blge1 Acemimom1 yapabilir canım bende o zamanlar aile hekimliğinin verdiği d vitaminini veriyordum çok gazı vardı bıraktım bir süre ama yine gaz sancıları çekiyordu dedim en azından vitamini vereyim.Gazlı bebek olunca ne yaparsan yap değişmiyor.🙁