14 aylık kizim kafasini carpti o sira yannda deildim nasl carpti bilmiyorum sepetn içinden cikmaya calismis kafasini vurmus iyiydi sknti yoktu yemek yerken kulagnda kan gördüm acile gittk hemen dr bakti dışta görünüyor siknti olmaz yinedr takip edn dedi. Icim.hic rahat deil bebegm kac saattr yorldu suan emiyor uyuyacak takip ettm normal haraketleri suan naocam biliyorm daha önce yasayan oldumu icinizdr neler yaptnz midrme kramp girdi dusunmekten ;(