havvaace Kızlar 1 hafta sonra oğlum 2 yaşında olacak 4 gündür uykuya aşırı zor geçiyo uykusu bar karnı tok hasta değil oynamak istiyo diyorum yastığı alıp kafasını koyup ağlıyo gözleri gidiyo biranda açıyo noral mi bu ya çok zor bi süreç
Derin4773 havvaace bence rahat bırak uykusu yeldiginde kendisi uyur benim kızımda 2 yaşında hiç karismiyorum kendiliginden uyuyor yada her insan aynı değil bazıları uyku seviyor bazıları sevmiyor benim kızım uykucu