Betul-08 bende ikisini birlikte kullanıyorum 2 gündür, doktorum emzirme arkalığını olabildiğince uzun tutmamı söyledi normalde her istediğinde meme veriyordum iki gündür doktorumu dinledim oyalayabildiğim kadar oyalıyorum 2-3 saat arayla vermeye çalışıyorum, anne sütünü mide ve bağırsaklar 3 saatte sindiriyormuş, ilk süt sinmesen tekrar emzirirsen gaz üstüne gaz yapar dedi doktor iki gündür epey rahatladık bu şekilde