İlk doğumumumda ayak serçe parmağımda kasintiyla baslayan mantar, ikinci dogumumda da tekrar ayni yerden nüksetti. Serçe parmagim su toplamis gibi sisti ayni seyleri yasiyorum. Bu sefer erkenden önlem almak istiyorum. Var mi bunu yasayan tavsiyeleriniz nedir?