Benim bir ay önce ücretsiz iznim bitti, bir ay da yıllık izinlerimi kullandım pazartesi iznim bitiyor ama oğluma bakıcak kimse olmadığı için ben çıkışımı verin başlayamayacağım diye dilekçe verip imzalamıştım iki hafta önce. Bugün annem ani bir kararla işten ayrıldı ve ben bakarım bebeğe sen işe başla dedi. Yarın gidip konuşsam yazdığım dilekçeyi vs iptal edip beni pazartesi başlatırlar mı? Başlatamayız derler mi böyle bir hakları var mı henüz sgk dan çıkışım yapılmadı çünkü. Şu an ihbar çalışıyor gibi görünüyorum ama yıllık iznimi ihbar gibi gösteriyorlar. Kafam çok karışık bilgilendiren olursa çok sevinirim🙏🏼