Barlas_mom Flowernurse 5 ay olacak doğum yapalı bende öyleyim sezeryan oldum ve kilolarımı veremedim kilodan da olabilir artık bilmiyorum çok zor yürüyorum ama ağrım sancım yok
Egeninguzelannesi Flowernurse Benim topuk dikenim varken sabahları ilk adımlar ağrılı olurdu birde gün içerisinde çok yoruluyorsam ağrıyor
lceLady Flowernurse genelde sezeryan dan dolayi oluyor bunlar. Bende yaşadım 1 sene oldu ama geçti. Kilonuz varsa buda yapabilir ama bi ortopediye gozukmekte fayda var. Sezeryan dan ötürü kıkırdak ezilmesi olmustu
Denizanasi92 Flowernurse benim bacağımda oluyor kalçadan gelen ve yayılan bi ağrı ama çok yorulunca oluyor. Sabah ilk adımda da ağrı ve uyuşukluk
Derinikolu Flowernurse ya bi kaç gündür bunu yaşıyorum ve neden olduğunu asla anlamıyodum topuğumun üstüne basamıyorum resmen ilk adımda. 8 ay önce sezeryan oldum
lceLady Flowernurse ayagım agrırdı bAzen sabah uyandım zaman yürümekte zorlanırdım sanki kitlenmiş gibiydi. Birde çatır çutur sesler gelirdi ayaklarımdan Sonra ortopediye gittim dizde sıkıntı çıktı
Mirosumm8895 Topuk dikeni bende doğum yapalı 7 ay oldu bende de 3 aydır falan var sabah ilk adım ve bir süre oturup kalkınca yürümek ağrılı oluyor
Mirosumm8895 Flowernurse sol ayağımda evet belim değilde sırtım çok ağrıyor her uyandığımda bir süre sırtım ağrıyo il üç ay kucakta uyudu düz yatamadım onda. Diye düşünüyorum ama topuk dikeni ile ilgisi varmı
Prensescik Flowernurse benimde sol ayak bileğinde oluyor ağrı sendrleme sabah kalkınca yere oturup kalkınca bı doktora gidicm 1 sene oldu bnde sezaryen olali