Burcusenkoc bunu tüm annelere söyledim simdi size de anlatayım bebeklerin 6. Ayda ve özellikle yoğurt veya kefir gibi önceliği süt ürününe verilmesinin nedeni bebeklerin henüz bagırsak ve sindirim sistemleri bızler gıbı gıdalara alıakın degıl buda bebekte kabızlık hazımsızlık gıbı gıbı bırcok sorunlar ortaya cıkarabilir evet doktor degilim ama bunun üzerine makaleler okuyup arastırmıs hatta doktorumuzla uzunca süre konusup sıze anlattığım bır durum bu o yuzden ne erken ne gec tam 6. Ayda 3 gun kuralıyla onceliği doğal probıyotık ıcerıklı gıda olan kefir veya yogurttan baslayıp 3 gun kuralıyla tadımlar yaptırıp kabızlıga yol açmaması nedeni için bebeklerınıze yapacağınız corba ve yemeklerde zeytınyagı kullanmanızı öneririm ama ozellikle lutfenn bebegınızın bagırsak ve mıdesı suan alıyorsa anne sütü veya formül mamaya alıakın o yuzden bebegınızın dogasını bozmamak için lütfen zamanını bekleyin