Tecrübeli anneler, dün alerji mi diye bir post açmıştım. Kakanın yeşil, mukuslu olması ve bebeğimde gaz olması ile ilgili. Bugün doktor kontrolünde Gaita testi yapıldı ve gizli kan pozitif çıktı. Huzursuzluk, vücutta döküntü, ateş vb bulgular olmadığı için bebeğimin genel olarak keyfi ve kilo alması iyi olduğu için doktorumuz şimdilik diyete gerek yok ama bir hafta sonra kontrole geldiğinde tekrar değerlendiririz olmadı senden süt ve ürünleri diyeti isteyeceğim dedi. Sorum şudur ki ben bir hafta boyunca süt ve ürünlerini tüketmeyip kontrole gidene kadar denemek istiyorum. Fakat, kaç günde bunu anlayabilirim? Öyle hemen sonuç veriyor mu? Bir de süt ve ürünleri değilde başka bir şeyden de olabilir. Tek tek deneyerek mi anlamam gerek. Tecrübeli olanlar bilgi verebilir mi?