52 günlük bebeğim memeyi tutarken aşırı zorlanıyor önceden böyle değildi gayet iyi şekilde besleniyordu emzige alıştıktan sonra iyicene acıkmadan emmiyor onuda binbirr güçle emiyor mama veriyorum kabul etmiyor sizce normalmi günde 2 3 kere kaka yapıyor uykuları düzenli sizce ne yapmalıyım sizinde böyle sorununuz oldumu