Arkadaşlar merhaba 2 ay önce bebeğim erken doğum riski dolayısı ile 34 haftalik iken doğdu. Tam 2 hafta küvozde kaldı 3 gün de solunum desteği aldi. Dün arkadaşımla konuşurken bana Rob muayenesinden bahsetti fakat biz hastaneden çıkarken bize yaptırın denmedi. Araştırdığım da solunum desteği alan bebekler için gerekli olan bir muayenemis. Yaptırmak istiyorum ama geç kalmış sayılır mıyım? Lütfen bilgi verirmisiniz?