Bes22 Bebeğim 8 aylık asla ek gıda almıyor günlük sadece meyvelerin tadına bakıyor eline verince o da oyun amaçlı . Çorba yapıyorum içmiyor ağzını açmıyor ne yapmam lazım? Ayrıca 2 hafta sonra işe başlayacak tavsiyeniz nedir
GoktugAlp_2021 Bes22 bence cok zorlama zorladıkça ters tepiyor. İllaki yiyecek belki damak zevkine uymuyor yemek istemiyodur
Bes22 GoktugAlp_2021 doğrudur ama nereye kadar hem işe gidince annem bakacak çok zor olacak 🤧 ne tavsiye edersiniz gıda anlamında
Nso Kilo olarak da iyiyse sagligi yerindeyse dert etmeyin biz anneler malesef yapamiyoruz bunu ama bi sekilde alışıp yiyorlar birde tamamen hareketlenme zamanlari onunds etkileri oluyo
Bes22 Nso ya öyle de kilo biraz geriden geliyor zayıf bir cocuk ve gıda alerjisi olduğu için yumurta, orman meyveleri vs veremiyorum. Sizin tavsiyeniz nedir