zeynepiklin Merhaba. Bebeğim 64 günlük. Dün gece çığlıkla uyandı ilk kez :( atak haftasındaymışız. Bu normal mi? Atak haftasında yaşanır bi durum mu? Bi de bugün akşam ağlama krizine girdi ilk kez :( çok huzursuz ne yapsam mutlu edemiyorum sanki :/