Skyldrm benim kuzum çok hareketli prematüre haliyle 10-11 aylık yürüdü. 1 yasta sürekli yüksek camlara tırmanıyordu hemde anlık . Hala da muazzam hareketli hep tepelerde ve sağlık sorunları var sürekli hastanelerdeyiz. Ben mental olarak tükendim, bebeğime tek kişi olarak yetemiyorum . Yaklaşık bir aydır annem ve kayınvalidem dönüşümlü olarak biDe gündüzleri iki kadın olmamıza eagmen yetemiyoruz cnkü kızım sosyalleşmem istiyoruz Ne zaman dışarıya çıksak kızım çocuk arıyor, sarılıyor oynuyor çocukların peşinden ayrılmıyor birebir taklit ediyor. Evde ne kadar kaliteli vakit geçirsemde sürekli çocuklarla ve yeni bireylerle sosyalleşme istiyor. Çok uzun yazdım şuraya bağlayacağım kesinlikle kreşe vermem gereken bir çocuk evde 5 kişi de olsa çocuğum yasıtlarıyla veya yeni bireylerle sosyalleşmem ve enerjisini atmak istiyor. Yetemedigimiz için bizde memlekete dönme kararı aldık.2 yasına kadar teyzeleri dedesi fln düzenli olarak dışarıya çıkaracak 2 yaş gibi bende direk vereceğim. Sizin böyle bir imkanınız yoksa sizi çok iyi anlıyorum umarım çok mutlu olur yavrucak🤲