Merhaba kızlar bebeğim bebeğim şuan 9 buçuk aylık 7 ayında iken gögüsümün telindeki süt kesildi. Şuan tek göğüsümden içiyor ama büyüdüğü için sanırım yetersizleşti geceleri doymuyormuş hissine kapıldım ve aptamil mama aldım ama içmedi şimdi ise evolvia aldım onuda içmek istemedi sizce yapabilirim